Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Z jednobramkową zaliczką do rewanżowego spotkania półfinałów baraży przystąpią piłkarze Leeds United. W środę wieczorem The Whites podejmą na Elland Road Derby County. Pierwsze spotkanie na Pride drużyna z Yorkshire wygrała 1-0. Marcelo Bielsa jednak ani myśli bronić korzystnego wyniku na własnym stadionie. Trener Pawi na konferencji prasowej podkreslił, że gre zachowawacza i bronienie wyniku to nie jest jego styl, a on od swoich podpiecznych będzie wymagał agresywnej, ofensywnej gry i zdominowania rywala. Początek starcia, które być może będzie pożegnaniem Elland Road z Championship.

LEEDS UNITED

Leeds United nie byloby Leeds Untied gdyby na konferenjach prasowych Marcleo Bielsa nie poinformował nad o kolejnych kontuzjach. Na mecz rewanżowy gotowy jest Patrick Bamford, który zakończył już karę zawieszenia za symulację ze spotkania z Aston Villą, jednak jego rywal do gry w pierwszym składzie, Kemar Roofe, doznał kontuzji łydki i w środę nie zagra. Argentyński trener nie będzie mógł także skorzytsać z usług Adama Forshawa, który w pierwszym meczu zszedł w 25 minucie z kontuzją mięśnia dwugłowego. Ponad to w dalszym ciągu poza składem będą Tyler Roberts, Barry Douglas i Gianni Alioski. Bielsa zapowiedział, że istnieje szansa, że wszyscy ci gracze oprócz Barry’ego Douglasa wyleczą się na ewentualne spotkanie finałowe. Na pełnych obrotach dzień przed meczem ma trenować Pontus Jansson. Wtedy sie okaże, czy Szwed będzie gotowy do gry przeciwko Derby.

DERBY COUNTY

Frank Lampard nie był zadowolony z gry i wyniku pierwszego spotkania obydwu drużyn. Szkoleniowiec Baranów jednak nie traci wiary i ma nadzieję, że jego podopieczni będą w stanie odwrócić losy rywalizacji. Wciąż pod znakiem zapytania stoi występ głównego napastnika Derby Martyna Waghorna. Napastnik The Rams opuścił pierwsze spotkanie ze względu na kontuzję ścięgna Achillesa i wciąż nie wiadomo, czy jego zdrowie pozwoli mu zagrać w środę. Gotowi do gry powinni być Duane Holmes i Ashley Cole. Lampard na pewno nie będzie mógł skorzystać z usług Craiga Brysona, Andy’ego Kinga, Marcusa Olssona, Craiga Forsytha i Curtisa Davies’a. Ci zawidnicy sa kontuzjowani od dłuższego czasu.

 

GŁOS REDKACJI

15 maja Elland Road zobaczy ostatni raz w tym sezonie spotkanie Sky Bet Championship. Wszyscy mamy nadzieję, że dla stadionu Leeds będzie to nie tylko ostatnie spotkanie na tym poziomie rozgrywkowym w tym sezonie. W pierwszym spotkaniu The Whites pokazali, że może traca koncentrację w meczach ze słabszymi drużynami, ale grając z czołówką potrafią wspiąć się na wyżyny swoich możliwości. Kluczem do sukcesu w Derby byla solidna gra w defensywie. 4-osobowy bok obronny z wspierającym Kalvinem Philipsem nie dał rywalom zagrozić bramce Kiko Casilli i to, czego trzeba wymgać od The Whites w środowym meczu, to powtórzenie tego przesuwania, koncentracji i asekuracji, jaką poakzali na Pride Park. W sobote ekipa Marcelo Bielsy poraz kolejny pokazała ile warte są słowa o przemęczeniu piłkarzy Leeds w końcówce sezonu są nic nie warte. Na Pride Park The Whites biegali tyle, ile do tej pory jeszcze w żadnym meczu nie biegali. Cieszy, że przy kolejnych problemach jendych piłkarzy, inni wskakują w ich miejsce nie osłabiając zespołu. Jamie Shackleton daje drużynie to, czego nie potrafi dać żaden inny środkowy pomocnik w zespole. 19-latek jest niesamowicie mocny motorycznie i z pewnością jego przygotownaie atletyczne jest ogormnym wzmocnieniem dla drużyny Bielsy, zwłaszcza w tym momencie sezonu. W środowy wieczór największa presja będzie ciążyła na Patricku Bamfordzie. Napastnik Leeds po meczu z Preston gral źle, albo badzo źle. W spotkaniu z Aston Villą w idiotyczny sposób osłabił zespół, a teraz będzie musiał zastąpić kata Derby Kemara Roofe’a. Liam Cooper powiedział, że Bamford ostatno przeprosil kolegów i ostatnie tygodnie trenował tak ciężko, jak jeszcze nigdy wcześniej. Kapitan The Whites jest pewien, że wychowanek Chelsea w środę strzeli gola, a obowiązkiem Elland Road jest okazać wsparcie ostatnio tak krytykowanemu napastnikowi. Bamford będący w formie, to ogromne wzmocnienie dla Leeds. Jeśli tylko Paddy założy swoje buty strzeleckie, to z drużyny Lamparda nie będzie, co zbierać.

Komentarze  

#18 Paw 2019-05-16 21:03
nie wiem co z lewym skrzydlem jestem zdecydowanie na nie zeby znowu wypozyczac harrisona bo ogolnie mial przez caly sezon wiecej kiepskich meczow niz dobrych, mamy tam opcje ale dwie z nich na spolke przez kontuzje douglasa kryly lewa obrone. no i napastnik na bank. dobrze tez bedzie kupic kogos na prawe skrzydlo, bo nie wiem co z hernandezem i czy clarke bedzie jeszcze gotow tam grac caly sezon. potrzebna jest jakosc, jesli mierzymy w te pierwsze dwa miejsca na przyszly sezon. choc najwiekszym wzmocnieniem bedzie tak bielsy by zostac w tym klubie
#17 Paw 2019-05-16 20:56
zawalil dwa ale tych dziwnych wyjsc bylo duzo wiecej, plus chlop jest elektryczny przy wyjsciach do dosrodkowan. tylko wczoraj ze 2 eazy co najmniej strasznie sie minal z pilka. a dlugie pilki i dosrodkowania to w tej lidze chleb powszedni. komunikacja tez mocno srednia z obrona. to nie hiszpania gdzie druzyny nie graja dlugich dzid pod pole karne i gra sie glownie po ziemi. bpf tez mial kupe bledow to juz pisalem wyzej ale nie az takie. i chlopak moze sie jeszcze rozwinac choc chyba tak czy inaczej potrzebujemy bramkarza znowu. mnie w ogole te opcje nie zachwycaja na tej pozycji ktore mamy. szkoda ze tego darlowa nie sciagnelismy jak byl dostepny. zreszta brakow jest wiecej bo potrzebny bedzie tez stoper i to nominalny , nie latanie brakow berardim i phillipsem. na lewa strone sa opcje bo jest douglas, sa tez w razie czego alioski z dallasem. z aylingiem nie przesadzalbym. bo poza okresem swiateczno noworocznym mial dobry sezon
#16 krzynek 2019-05-16 19:56
Cytuję Paw:
tez mam wrazenie ze to nie liga dls casilli. skoro kazda laga druzyny przeciwnej ma powodowac taki poploch to championship nie jest liga dla niego. przy dosrodkowaniach tez absolutnie tragiczny. bpf popelnial bledy gdy gral ale to nie byly babole nawet blisko takiego kalibru.


Obejrzałem sobie właśnie zestawienie straconych bramek przez Casille i BPF. Hiszpan oprócz oczywiście tego najważniejszego meczu zajebał nam jeszcze Ipswich. Łącznie dwie bramki na jego konto.
Bpf dwie bramki to zdążył zajebac w pierwszym miesiącu sezonu.
Oczywiście od niego się oczekiwało zdecydowanie więcej, on powinien być mega wzmocnieniem, a nie był.
Mam nadzieję, że po przepracowaniu lata i oczyszczeniu głowy się ogarnie i w przyszłym sezonie zagra na miarę umiejętności i oczekiwań.
#15 mm 2019-05-16 16:09
Cytuję Paw:
nie wiem tez co stalo sie z hernandezem w tych paru ostatnich meczach sezonu. mega niedokladny, nerwowy. wczoraj poza jednym fajnym dosrodkowaniem do dallasa kompletnie nic. trudno, idzie kolejny sezon, klucz to pozostanie bielsy bez ktorego na pewno nie zaszlibysmy tak daleko, nuech przebudowuje druzyne po swojemu bo mozliwe ze czeka nas to w lecie

Bielsa musi przebudować drużynę, z tej wyciskał maksa, ale mentalnie nie dorośliśmy do awansu.
Casilla, Berardi, Cooper, Ailing - wszyscy do wymiany.
#14 Paw 2019-05-16 09:36
nie wiem tez co stalo sie z hernandezem w tych paru ostatnich meczach sezonu. mega niedokladny, nerwowy. wczoraj poza jednym fajnym dosrodkowaniem do dallasa kompletnie nic. trudno, idzie kolejny sezon, klucz to pozostanie bielsy bez ktorego na pewno nie zaszlibysmy tak daleko, nuech przebudowuje druzyne po swojemu bo mozliwe ze czeka nas to w lecie
#13 Paw 2019-05-16 09:23
jezeli ktos bedzie chcial bronic teraz bamforda to niech sobie obejrzy nasz dwumecz z derby jeszcze raz. na dobra sprawe pierwsza polowe sezonu gral u nas na 9 roofe a druga bamford. nie chce jakos specjalnie tu krytykowac za ta kleske bamforda natomiast za duzo bylo tych spotkan ze przegrywal walki ze stoperami druzyn przeciwnych z kretesem a czasami nawet i bez walki. zachowania z meczu z villa nie komentuje wczoraj tez probowal nurkowac a potem pracowal na czerwien. strzelil pare waznych goli ale jesli bylby skuteczny byloby ich 2x wiecej. roofe to inny typ napastnika, bardzo szybki i ruchliwy i jego umiejetnisc rozciagania obrony przeciwnika byla nieoceniona dla naszej gry ofensywnej. no i skutecznosc tez lepsza. przemeblowac jednak trzeba bedzie obrone, zwlaszcza ze nie mam przekonania czy jansson bedzie chcial zostawac w championship na kolejny sezon. to akurat jest chlop z jakoscia na premier league
#12 Paw 2019-05-16 09:17
tez mam wrazenie ze to nie liga dls casilli. skoro kazda laga druzyny przeciwnej ma powodowac taki poploch to championship nie jest liga dla niego. przy dosrodkowaniach tez absolutnie tragiczny. bpf popelnial bledy gdy gral ale to nie byly babole nawet blisko takiego kalibru. berardi tez mysle ze czas na niego, gwiazda juz nie zostanie, fajnie ze walczy ma pasje i nie odpuszcza ale nie wiem ktory juz raz traci kontrole nad soba w kluczowym momencie i daje sie wywalic z boiska. to co wyprawial przy czerwonej kartce to wygladalo jakby postradal zmysly. cooper no coz moze grac solidnie 3/4 sezonu a dac dupy w paru najwazniejszych meczach. jeszcze pierwszy gol na spolke z casilla moze sobie zapisac ale juz faul przy karnym to czysty idiotyzm. bo nie bylo bezposredniego zagrozenia bramki przy tamtej sytuacji. bamford tez chyba jednak powinien byc zamieniony na lepszy model. jezeli bielsa ma zostac trenerem to z jego koncepvja jedynym slusznym numerem 9 jest roofe. bez dwoch zdan
#11 mm 2019-05-16 08:50
Sami sobie strzelaliśmy te gole !
Potrzeba 3-4 wzmocnienia, Cooper do rezerw na cały przyszły sezon, Cassilla do Hiszpanii z powrotem, inaczej nigdy nie awansujemy.
#10 tomtom 2019-05-16 00:23
A ja chcialbym trenerowi I zespolowi podziekowac za sezon. Czekam juz na nastepny.
#9 Paw 2019-05-15 21:11
popatrzylem tez na te pare minut browna w koncowce. chlopak nie zasluzyl na bycie rezerwa b w koncowce sezonu. wygladal na kreatywnego gracza dzis zsbraklo mu czasu.a juz na pewno na lepsza opcje na dziewiatce niz bamford ktory znowu byl tragiczny zwlaszcza w 2 polowie. clarke tez mega aktywny po wejsciu. harrison poza podaniem do dallasa w 2 polowie nie pokazal nic. czy naprawde nie mozna bylo personalnie rozegrac tego lepiej
#8 Paw 2019-05-15 21:08
szkoda mi dallasa. zagral najlepszy mecz w naszej koszulce naprawde kapitalny mecz strzelil 2 gole prawie hattricka boich bramkarz wylapal jego uderzenue i to wszystko z lewej obrony. szczerze mowiac poza meczem hernsndeza z millwall najlepszy indywidualny wystep sezonu w naszej druzynie i to nie na jego naturalnej pozycji
#7 BAX 2019-05-15 21:05
Klich ewidentnie był do zmiany wcześniej, był niewidoczny na maksa.
Pozostaje mieć nadzieje, że Bielsa podejmie się trudu przebudowania drużyny na przyszły sezon... o ile zostanie.
#6 BAX 2019-05-15 20:56
ten dwumecz był jak nasz sezon w pigułce... już już prawie a potem dramat...
#5 Paw 2019-05-15 20:51
niemniej jednak w skrocie zabraklo nam janssona. to nas zabilo. to byl klucz do tej kleski
#4 Paw 2019-05-15 20:48
jakkolwiek czepialismy sie bpfa za bledy zsnim przyszedl casilla to takiego czegos nie pamietam. cooperowi ewidentnie grzeje sie glowa na kluczowe spotkania. chyba dobitnie juz widzimy roznice miedzy roofem a bamfordem. przegralismy wygrany polfinal na wlasne zyczenie. pierwszy raz tez mam pretensje do bielsy dlaczego nie bylo zmisn personalnych gdy ewidentnie derby zaczelo sprawiac nam klopoty. clarke z brownem pojawili sie przy golu na 2-4 gdy juz nasze szanse byly w sumie zadne
#3 Paw 2019-05-15 20:44
przez brak janssona przejebalismy wygrany mecz
#2 mm 2019-05-15 20:41
Cooper w jedenastce sezonu Championship ??????????????? ????
#1 mm 2019-05-15 08:26
1-0 Bamford i jedziemy na Wembley...

You have no rights to post comments