Ostatnie godziny to dwie, a nawet trzy zasadnicze wiadomości, dotyczące dyrektora zarządzającego Leeds United, Davida Haigha.

Jedną z nich podała strona oficjalna, jednak - przyznać trzeba - że jest ona najmniej interesująca, z punktu widzenia fanów piłkarzy The Whites. David Haigh przyjął bowiem propozycję i zostanie wkrótce prezesem klubu kobiecego Leeds United Ladies FC. Haigh ma zastąpić na tym stanowisku odchodzącego prezesa Steve'a Russella.

Druga wiadomość, a chronologicznie pierwsza - bo ujawniona w godzinach rannych we wtorek, była już bardziej zaskakująca. Otóż David Haigh ma nadzieję zostać kandydatem do parlamentu brytyjskiego w zbliżających się wyborach powszechnych w 2015 roku. Informację tę potwierdził rzecznik Haigha, stąd też należy do niej podchodzić poważnie. Informacje te poddały w wątpliwość przyszłość dyrektora w klubie. Przypomnijmy też, że Partia Konserwatywna, której członkowie zwani są torysami, są ugrupowaniem sprawującym obecnie władzę w Anglii (z jej grona wywodzi się m. in. premier David Cameron).

Jeśli jednak ktoś poczuł się zaniepokojony przyszłością Leeds United potencjalnie bez Davida Haigha, to z pewnością obawy te rozwieje trzecia informacja. Jak stwierdziło kilka serwisów anglojęzycznych, w tym BBC, spółka Sport Capital Limited, należąca w całości właśnie do Haigha, zasiliła budżet klubu siedmiocyfrową sumą (a więc co najmniej milionem funtów), która ma być przeznaczona na wzmocnienie drużyny w zbliżającym się zimowym oknie transferowym. Jeśli informacja ta znajdzie odzwierciedlenie w działaniach na rynku transferowym w styczniu przyszłego roku, nie tylko zima, ale i wiosna dla fanów Leeds może być BIAŁA i szczęśliwa, pozwalająca na realizację marzenia, jakim jest powrót do Premier League.

Informacja ta potwierdza, że za pośrednictwem tego kontrolowanego przez siebie podmiotu (połowę akcji ma David Haigh, drugą połowę spółka zarejestrowana na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych), Haigh pompuje środki finansowe w klub. Pytanie tylko na jakich zasadach, bo to niestety jasne nie jest...

Certyfikat Sport Capital Limited znajdziecie tutaj:

http://www.sportingintelligence.com/wp-content/uploads/2013/11/Sport-Capital-Limited.pdf

Leeds United Ladies FC
Leeds United Ladies FC

Komentarze  

#21 aea 2013-11-28 12:54
Cytuję krzynek:
ja bym stawiał na zakup Burke'a z Birmingham, mając lewoskrzydłowego w niektórych meczach moglibyśmy grac skrzydłami - wtedy ewent Diouf, aczkolwiek mnie osobiście on kompletnie nie przekonuje, i ja bym się go pozbył - jest niezwykle wolny, holuje piłkę (jedyny atut - potrafi ją przytrzymać), drybling już nie ten, strzału zero...
Blackstock gra nierówno, ale też pamiętajmy że chłop nie grał z pół roku...

zgadzam sie, diouf to cien gracza sprzed laty.
#20 adamos_6 2013-11-28 07:39
o tak... Duet Brown & Tonge do magia w czystej postaci :)
to juz Vinnie Jones bywal bardziej subtelny od Browna :))))
choc akurat ja uwazam ze ktos taki w druzynie Championship musi byc
#19 krzynek 2013-11-28 07:10
Greena zostawmy. Co prawda teraz się nie łapie do składu, ale jakąś głębie musimy mieć. Pewnie jeszcze w wielu meczach się przyda. Nawet jak teraz na ławce zamiast niego znajdują się magiczny duet Tonge&Brown
#18 adamos_6 2013-11-27 21:56
Cytuję paw2:
co nie zmienia faktu iz zapewne bardzo chetnie widzielibysmy go u siebie ;)


i owszem :)
#17 paw2 2013-11-27 21:51
co nie zmienia faktu iz zapewne bardzo chetnie widzielibysmy go u siebie ;)
#16 adamos_6 2013-11-27 21:38
Cytuję paw2:
Cytuję adamos_6:
Cytuję paw2:
Cytuję adamos_6:
Cytuję paw2:
ten burke to moglby byc fajny zakup jako jedyny cokolwiek dzialal kiedy birmingham do nas przyjechalo przy pamietnym 4-0.


przy którym 4-0? :)
dla nas czy dla nich? ;)

dla nas dla nas ;) chyba innego nie bylo 4-0 miedzy leeds a brum odkad burke u nich jest ;)


a w tym meczu kiedy Zigic nas poczęstował czteropakiem to Burke'a nie było...?

to czasem nie bylo 4-1?:D


masz rację
McCormack strzelił na 1-0 dla nas
ale Burke grał wtedy u nich :)
#15 paw2 2013-11-27 21:30
Cytuję adamos_6:
Cytuję paw2:
Cytuję adamos_6:
Cytuję paw2:
ten burke to moglby byc fajny zakup jako jedyny cokolwiek dzialal kiedy birmingham do nas przyjechalo przy pamietnym 4-0.


przy którym 4-0? :)
dla nas czy dla nich? ;)

dla nas dla nas ;) chyba innego nie bylo 4-0 miedzy leeds a brum odkad burke u nich jest ;)


a w tym meczu kiedy Zigic nas poczęstował czteropakiem to Burke'a nie było...?

to czasem nie bylo 4-1?:D
#14 adamos_6 2013-11-27 21:26
Cytuję paw2:
Cytuję adamos_6:
Cytuję paw2:
ten burke to moglby byc fajny zakup jako jedyny cokolwiek dzialal kiedy birmingham do nas przyjechalo przy pamietnym 4-0.


przy którym 4-0? :)
dla nas czy dla nich? ;)

dla nas dla nas ;) chyba innego nie bylo 4-0 miedzy leeds a brum odkad burke u nich jest ;)


a w tym meczu kiedy Zigic nas poczęstował czteropakiem to Burke'a nie było...?
#13 paw2 2013-11-27 21:21
Cytuję adamos_6:
Cytuję paw2:
ten burke to moglby byc fajny zakup jako jedyny cokolwiek dzialal kiedy birmingham do nas przyjechalo przy pamietnym 4-0.


przy którym 4-0? :)
dla nas czy dla nich? ;)

dla nas dla nas ;) chyba innego nie bylo 4-0 miedzy leeds a brum odkad burke u nich jest ;)
#12 paw2 2013-11-27 21:21
co do norrisa i drury'ego to no raczej obaj na wylocie ale ja tam jakos do zadnego nie mam wielkich zali, norris gral w tamtym sezonie calkiem ambitnie, nie jest pierwszej swiezosci ale sprawial duzo lepsze wrazenie niz tonge a drury nie mial zbyt wielu szans na gre, a jak juz gral to katastrofy nie bylo. poza nimi to niepewna jest przyszlosc varneya u nas ktory na dobre juz trafil na lawke i raczej nie zanosi sie by predko sie cos mialo zmienic, gosc jest teraz bodaj 4 lub 5 napastnikiem w hierarchii u nas i w sumie trudno sie dziwic nigdy nie zachwycal odkad do nas trafil, zdarzaly sie przeblyski ale bez rewelacji, jeszcze jak sobie przypomnie jego poczatki jak go colin do nas sciagnal to o kur... ogolnie to juz teraz gracz ktory moglby z powodzeniem grac juz max w jakims czolowym klubie l1.
#11 adamos_6 2013-11-27 21:20
Cytuję paw2:
ten burke to moglby byc fajny zakup jako jedyny cokolwiek dzialal kiedy birmingham do nas przyjechalo przy pamietnym 4-0.


przy którym 4-0? :)
dla nas czy dla nich? ;)
#10 paw2 2013-11-27 21:15
Cytuję krzynek:
tonge to u nas u na loanie nawet grał piach :D, ale jak najbardziej przychylam się, żeby poczekac z tym kontraktem. Litwin zagrał raptem jeden cały mecz, fakt, że zgrał bardzo dobrze, ale niech jeszcze pokaże więcej. Pamiętajmy też jak grał O'Brien na początku.

ale pokl byl na loanie przynajmniej ladowal te bomby z dystansu. o o'brienie juz zapomnialem na smierc a z gosciem bylo jaj co nie miara odkad na stale do nas trafil. co do dioufa - niezbedne wypozyczenie chyba teraz zeby wszedl w rytm meczowy, prochu juz w tym wieku nie wymysli ale nie zmienia to faktu ze jest dobry technicznie i dysponuje swietnym dosrodkowaniem a jedynym czlowiekiem ktory dobrze na ta chwile dosrodkowuje w naszej druzynie jest mowatt. ten burke to moglby byc fajny zakup jako jedyny cokolwiek dzialal kiedy birmingham do nas przyjechalo przy pamietnym 4-0.
#9 adamos_6 2013-11-27 19:01
na pewno nikt by nie płakał za Drurym, czy Norrisem - oni są zresztą wystawieni na listę transferową (Pugh chyba dalej również)
wydaje mi się też, że wielkiej kariery już u nas nie zrobi Green - nie po to BMD kupował Murphy'ego... jeśli Greenowi pasuje rola rezerwowego, i to za Tonge'm, to nie będzie problemu, ale i tak w środku pola mamy zbyt wielu graczy

ja bym stawiał na zakup Burke'a z Birmingham, mając lewoskrzydłoweg o w niektórych meczach moglibyśmy grac skrzydłami - wtedy ewent Diouf, aczkolwiek mnie osobiście on kompletnie nie przekonuje, i ja bym się go pozbył - jest niezwykle wolny, holuje piłkę (jedyny atut - potrafi ją przytrzymać), drybling już nie ten, strzału zero...
Blackstock gra nierówno, ale też pamiętajmy że chłop nie grał z pół roku... potrzebujemy lewego obrońcy, skrzydłowych na obie strony i napastnika - żeby wzmocnić te formacje milion z pewnością nie wystarczy
#8 krzynek 2013-11-27 17:42
tonge to u nas u na loanie nawet grał piach :D, ale jak najbardziej przychylam się, żeby poczekac z tym kontraktem. Litwin zagrał raptem jeden cały mecz, fakt, że zgrał bardzo dobrze, ale niech jeszcze pokaże więcej. Pamiętajmy też jak grał O'Brien na początku.
#7 paw2 2013-11-27 16:02
z nowym kontraktem dla zaliukasa bym jeszcze troche poczekal, przynajmniej do wiosny bo juz kilku takich mielismy co np na loan do nas trafiali i grali dobrze (patrz tonge, pugh) a pozniej jak juz trafili do nas na dluzej to grali piach, i nie zmienia tej opinii fakt ze pugh ostatnio zagral 2 dobre mecze.
#6 krzynek 2013-11-27 13:54
z dioufem jest taki problem, że facet ma ogromnego pecha w tym sezonie. cały okres przygotowawczy stracił przez kontuzje. Jak zaczął powoli wchodzić do zespołu, to znów coś go zabolało. Potem ten wyjazd do Senegalu i śmierć białego szmamana. teraz na dobrą sprawę ciężko na siłę go wciskać, skoro bez niego wygląda to dobrze. Niemniej jednak na bank El Hadji przyda się nie raz w tym sezone. Nie teraz, to za miesiąc
#5 Leeds United Lietuva 2013-11-27 11:31
Nowy dluuuugi kontrakt dla Žaliūkasa :D
#4 Makumb 2013-11-27 09:20
Cytuję paw2:
ciekawe czy sie tez kogos pozbedziemy (np. tonge'a czy norrisa, nie wydaje mi sie ze tez zeby diouf byl zadowolony z obecnego stanu rzeczy)

Odnośnie Dioufa to MCD ciągle powtarza, że widzi go w swojej drużynie, ale patrząc na suche statystyki to rzecz wygląda zgoła inaczej.
#3 paw2 2013-11-27 08:29
ciekawe czy sie tez kogos pozbedziemy (np. tonge'a czy norrisa, nie wydaje mi sie ze tez zeby diouf byl zadowolony z obecnego stanu rzeczy)
#2 paw2 2013-11-27 08:24
nie.. blackstock to nie jest wzmocnienie na miare walki o premiership, smith raczej prezentuje sie lepiej od niego, bardziej ktos wzrostem i klasa beckforda (moglby byc tez chris o'grady z barnsley lub vokes z burnley), wtedy nasz atak bedzie naprawde silny, lewy obronca tez jest potrzebny bo warnock ten sezon ma slaby poki co, pugh mysle spuchnie kwestia paru tyg a white jest raczej malo mile widziany przez mcd wiec potrzeba kogos na ta pozycje tez pilnie. jakis skrzydlowy ewentualnie tez by sie przydal mimo ze od paru spotkan gramy wahadlowymi.
#1 Makumb 2013-11-27 06:47
Fajny tytuł Ci wyszedł Adamos ;)
Co do kwoty dofinansowania to będzie ona oscylować pomiędzy milionem, a 9 milionami (w końcu to są 7-cyfrowe kwoty ;)
Mówi się, że część pieniędzy pewnie pokryje koszt wykupienia Blackstocka (który niestety ostatnio trochę spuścił z tonu), jednak spożytkowanie reszty pieniędzy (no bo chyba z Dextera pełnej bańki nie zapłacimy) jest zagadką.
A jakie są wasze typy???

You have no rights to post comments

SKLEP LEEDS UNITED